2009-04-24
 12:25:49

Ska ta massa bilder

Har kommit hem nu. Ska strax börja göra ordning mig, hann bara duscha förut innan vi va tvunga att åka.
Eftersom att jag är sååååå dålig på att aldrig lägga in bilder på bloggen så hade jag tänkt att ta med min digitalkamera till killen och massa batterier. Ska ta bilder på allt jag gör. Okej inte allt men aa. Iallafall så ni vet att jag faktiskt hittar på saker och inte bara sitter hemma med killen och glor tv !!!!!

Jag vet inte vad som händer i helgen, känner för att kanske dricka och grilla vid delsjön eller tjärnet. Får se vad alla andra ska göra.

Haha när jag och mamma körde över angeredsbron så märker jag bara hur det går fortare och fortare och det blir ett extremt tryck ! Det är ju typ 50 (?) på bron.. Och mamma körde i 120 (!) Jag ba vad gör du typ, hon ba haha, visst va det kul :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: