2009-04-08
 10:17:30

Onsdag

Har inte skrivit på ett tag. Det beror på att jag inte har varit hemma.

Idag fyller min lillasyster 6 år så mamma och hennes sambo är och köper dockvagn till henne. Och jag ska snart börja slå in hennes presenter. Och när mamma kommer hem så ska vi börja fixa lite här hemma och göra en prinsesstårta till henne!

I helgen hände inte så mycket, vi satte oss vid delsjön och grilla och drack lite cider. Sen så skulle alla dra så jag, tony och några till åkte till hans garage och sen åkte vi ut med mopparna. Sen började vi typ bråka så vi gick hem till honom men blev vänner efter typ 30 minuter. Så åkte vi till rampen och träffade Kristian, Mathila, Emmy, John, Allergiken ( som fyllde 18 ) Grattis i efterskott haha, och någon till som jag inte kommer ihåg just nu. Tog inte så många bilder, men de få bilderna jag har ligger i mobilen och orkar inte lägga in dom på datorn just nu. Så bilder kommer senare.

Och i fredags så satt vi bara och rökte vattenpipa.

Det är piss väder idag, regnar och regnar. Vaknade vid 5 tiden av att regnet bara öste ner och tvn var på, men stängde av den, och sen somnade om lika fort.

Nu måste jag börja göra ordning mig och lägenheten. Ska bli barnkalas här sen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: