2009-04-15
 21:22:27

Onsdag - snart sova

Kollar lite på one tree hill nu, ska snart tvätta av sminket och lägga mig i sängen. Skola imorgon. Efter skolan så ska jag vänta tills killen kommer hem så ska vi bara ta det lite lungt och vara ute eller mysa framför tvn.

Måste nog städa undan i rummet innan jag går och lägger mig. Dom ska besikta våran lägenhet imorgon så det kan inte se ut som en rishög i mitt rum då haha.

Jag måste verkligen sluta röka och träna upp min kondition. För er som inte vet så ska jag vara med och springa Midnattsloppet göteborg i Augusti, och då måste jag börja träna nu haha annars kommer jag inte ens klara av att springa hälften. Vi ska springa en mil !! ;O kommer ju dö hahahahaha


Men vi hörs imorgon. Godnatt <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: