2009-04-24
 12:50:13

Mobbning, nertryckning

Kom att tänka på det här med mobbning och nertryckning och alla dessa saker. Varför gör man så? Varför ska man mobba en annan för att dom t.ex. är för kraftig eller smal? Alla är lika mycket värda ändå. Det är personligheten man ska tänka på, inte utseendet ! Jag har själv blivit mobbad i min förra skola, dom såg inte vad som fanns på insidan, jag visade inte att jag var ledsen, jag gick förbi dom och lossades att jag inte hörde dom. MEN jag kom hem gråtandes varje dag och ville/vågade aldrig gå till skolan dagen efter, men gjorde det ändå. Till slut gick jag aldrig dit. Missade massa i skolan, fick börja på Skyddsnätet, har gått där i 2 år nu. Och efter sommar börjar jag i första ring. Hoppas jag ! Efter detta har jag aldrig låtit någon trycka ner mig så mycket som dom gjorde. Fick anorexia, komplex och började skada mig själv. Dom personerna vet säkert vilka dom är. Dom läser inte min blogg. (Hoppas jag) Ser dom jätte ofta ute, men jag går förbi dom med ryggen sträckt och visar att jag har kommit långt. Tack vare dom har jag blivit starkare! , vågar säga ifrån. Innan hade jag respekt för dom eftersom jag var rädd. Men nu är dom ingenting i mina ögon, bara ett par fisar som tror att dom är något. Aldrig, ALDRIG mer ska dom få trycka ner mig. Ingen ! Jag lever lyckligt nu, det går bra i skolan, jag har bra stöd ifrån alla håll och jag är förlovad !! Trodde aldrig att jag skulle hitta den rätte, men det har jag. Och jag älskar honom ifrån djupet av mitt hjärta.


Och alla ni som har fördomar om mig, kollar snett och snackar skit om mig. SKAFFA ETT EGET JÄVLA LIV OCH SLUTA BRY ER OM MITT. Avundsjuka h*rungar


Och ni som ska kalla er "vänner" som bara kommer när NI mår dåligt. Dra åt helvete. Jag behöver inte er. Ni finns inte där när jag mår dåligt. Ni hör aldrig av er bara för att kolla hur jag mår. Ni hör bara av er om det är något ni behöver ! Behöver inte er. Klarar mig mycket bättre själv. Vill ni ha kvar mig som vän så kanske ni också kan höra av er. Det finns bara en som hör av sig och hon vet vem hon är. Kan prata om allt med henne.



linda

Gumman , Skit i dom som behandlar dig som skit! Jag finns alltid här för dig, And you know it baby girl! ÄLSKAR DIG FETT KUSIN VITAMIN! <3



PUBLICERAT: 2009-04-25, 00:06:15 | URL: http://znoop.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: