2009-04-13
 21:44:40

Måndag

Sitter och kollar på Harry potter på tv. Ska snart plocka undan lite i mitt rum, byta kläder, plugga lite och sedan sova. Har varit en lång dag. Och måste försöka somna tidigt idag, skola imorgon vettu,. Mina ögon är röda som gud vet vad, har sån j*vla pollenallergi och de jädrans tabletterna hjälper ju knappt. Men det är alltid så i början för mig när pollen börja komma. Får se senare hur tabletterna funkar annars får jag gå till en läkare och få starkare tabletter. Vaknade 5 imorse av att mitt öga kliade och rann som in i satan. Kunde verkligen inte somna för det sved, klia, rann och gjorde ont. Men till slut så sket jag i det och somnade och vaknade senare vid 10 - 11 och mitt öga var svullet =( Så jag och älsklingen började göra ordning oss och tog en dusch och när jag hade tvättat av ögat så la sig svullnaden. Så nu är det bara rött och gör ont.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: