2011-06-08
 11:13:16

körkort

Igår pluggade jag teori istortsett hela dagen. Ligger efter jätte mycket i det men körningen är nästan klar. Behövs bara fin slipas :) Vill ha körkortet innan skolan börjar igen så det är bara att plugga gärnet ! .. Börjar även jobba efter denna helgen. Ska ringa min chef på måndag och säga att jag kan börja jobba igen (tog ledigt pga skolan) och att vi ska ordna ett möte så vi kan fixa anställningsbevis o så , så man får lite klirr i kassan :D Det gillar't ! .. Men ska dock lägga undan hälften av pengarna för sen när jag har körkortet ska jag och killen ner till tyskland och hämta 1 eller 2 bilar :) (Ska ha en sportbil eller någon som e fin att styla) ahahha. I love that !


Va på bilrace i helgen, fan va snygga bilar det finns. Fast dock va det inte så mycket av den sorten jag gillar. Det va mest Volvo och så.. Jag gillar mer Honda crx och toyota supra hehe


Ida

Duktig du är :D stolt syster här!! Haha <3



PUBLICERAT: 2011-06-08, 11:31:29 | URL: http://idaveintie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: