2011-04-13
 20:39:00

träna träna träna

Jag måste börja hålla mitt tålamod, blir på dåligt humör jätte lätt !
Jag måste nämligen träna Rex till att gå i koppel, han drar, går sicksack, sätter sig ner o vägrar gå. Ja ni kan tänka er hur det ser ut haha. Gick ju in i en stolpe idag för han hade gått runt en stolpe för mycket så skulle jag trassla ut honom, ställde mig upp och *dunk* där va en skylt haha. Har en bula nu, mitt i pannan..
Men men, han kan vara utan koppel, men tyvär så kan han springa iväg. För att han orkar ju inte gå så långt nu när han är så liten (3 månader) och då springer han genast tillbaka dit vi kom ifrån. Men då gör jag så att jag ropar på honom så att han ser mig och springer i motsatt håll, alltså ifrån honom och då kommer han tillbaka. Men jag måste öva öva öva.
Han har iallafall lärt sig sitt , stanna och nej haha
Men AJ vad han bits, han bet nästan igenom min nagel idag haha skulle ta ut en kastanj ur hans mun xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: