2011-04-12
 18:08:41

pengakåt

Det blev inte att träffa Hanna idag. Båda somnade om och vaknade vid 3. Så vi ska va med varandra på torsdag efter skolan ist :)
Idag har jag nästan bara suttit vid datorn. Har fortfarande på mig det jag sov med haha. 
Kollar runt på olika hemsidor och det finns såååå mycket kläder jag vill ha. Men pengarna räcker inte riktigt till. Vill lägga pengarna på annat istället haha. Kanske ska söka jobb?
Men jag är super nöjd med skorna jag köpte igår! Har fortfarande inte tagit kort på dom, men jag ska göra det, lovar :) Köpte en mascara igår också, min har tagit slut så ska testa ett annat märke nu :)
Jag och hanna har även planerat att försöka sluta röka, då kan man köpa mer saker :D haha


Ida

Hahaha då är vi 2 xD



PUBLICERAT: 2011-04-13, 07:28:50 | URL: http://idaveintie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: