2011-04-26
 17:26:09

massor av bilder

Jag har massor av bilder på min kamera men jag har verkligen ingen ork att hämta sladden och koppla in den i datorn för att sen dra över bilderna hahah.
Hur lat kan man vara?
Jag vet att en blogg utan bilder är dööööö tråkig!
Jag ska skärpa mig, jag lovar!!

Btw, jag har ALDRIG fått ett MVG i hela mitt liv, knappt ett VG.
Det vet dom som känner mig.
Och vet ni vad?
Fick tillbaka ett prov idag och ett "projekt" arbete jag gjorde alldeles själv. På provet fick jag VG, hade 6 poäng ifrån fullpott!! :D och på arbetet fick jag MVG !!!!!!!!!
Hallå, det är MIG vi snackar om, och jag lyckas nästan alltid få IG..
Haha, STOLT.

Imorgon har jag prov i samhäll, så jag ska faktiskt sätta mig och plugga nu.
Måste verkligen börja ta skolan på allvar.
Och det lönar sig när man får fina och bra betyg :D


Ida

Svar; Ja, ett på hela nordstan är ju jätte smart!! :D



PUBLICERAT: 2011-04-26, 19:29:03 | URL: http://idaveintie.blogg.se/
Ida

Svar; HAHAHA I get yah!



PUBLICERAT: 2011-04-26, 21:39:48 | URL: http://idaveintie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: