2011-04-17
 14:50:44

home

Kom hem för en stund sen .
Sitter o spelar o dricker en kopp kaffe hehe ..

Vi skulle ju dricka igår, men så blev det inte ..
Inte fören vid 21:30 då vi hade så jävla tråkigt så vi bestämde oss för att bara jag o tony skulle sätta oss på en uteservering och ta en cider , han tog en öl.
Det va verkligen jätte mysigt och vi pratade om allt mellan himmel o jord.
Det va nästan som att vi var nykära igen haha :D Sen drog vi vidare till Peddington, tony tog en öl och jag en cider, vi kollade på matchen mellan Real Madrig och FC Barcelona.
Satt på "uteserveringen" med varsin filt.
Efter det stack vi till frankes, kollade klart på matchen och sen åkte vi hem och kollade på film.
Det va jätte mysigt så det ska vi göra om :), bara jag o han ♥

Om 2 månader så firar vi 3 år. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra än :)
Men något kul och mysigt blir det iallafall.

Och min lillasyster fyller 18 år nästa månad!!! HERREGUD!
Den lilla skiten :D haha..
Undra vad man ska köpa? :)

Ida, vad önskar du dig?

:D haha


mmautildah

Hon är faktiskt lite speciell :)

För nått år sedan var hon gatuhund i grekland :)



PUBLICERAT: 2011-04-17, 14:57:53 | URL: http://mmautildah.blogg.se/
mmautildah

Ja men eller hur! Även om hon från början var min mormors men det var kärlek vid första ögonkastet mellan oss så till slut fick hon flytta hem till mig :)



Hon är 6 år skulle jag tro , 2 när hon kom till sverige :)



PUBLICERAT: 2011-04-17, 15:55:19 | URL: http://mmautildah.blogg.se/
Ida

Ååh sådant är så mysigt :D längtar som fan efter att kunna sitta på uteserveringar med Alex eller någon annan och bara mysa!



Hahaha, jag önskar mig typ presentkort från kicks eller åhlens, eller så kan vi gå dit tillsammans och kolla ut något kul eller trosor från gina xD haha



PUBLICERAT: 2011-04-17, 16:41:21 | URL: http://idaveintie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: