2011-04-21
 23:40:04

Hanna Andersen

Hanna.
Första gången jag träffade dig började vi på Estermosesson.
Vi umgicks inte i början. Men vi pratade lite mellan lektionerna.
Men nu har allt ändrats.
Jag är med dig varje dag i skolan, när du är sjuk så är det så dött där.
Du lyser ju upp dom tråkiga lektionerna.
Och på senaste tiden har vi börjat umgås på fritiden.
Och jag är så jävla GLAD att vi började göra det.
Det känns som att jag har lärt känna dig mer nu, och du är en underbar person.

Alla säger alltid till mig VAD jag ska göra när det gått fel, men du låter mig TÄNKA igenom själv men ger mig råd på vägen.
Och det är så en vän är, dom låter en göra misstag men finns ändå kvar och stöttar.
Och under dom senaste 2 veckorna så har vi varit med varandra nästan varje dag.

Och du, jag vill dig det bästa, men vill inte att du börjar på sjö ju !!!!!!
Haha, vem ska jag då ge blickar i skolan när man ser något kul?
Man behöver inte säga vad man menar för du förstår genom mina blickar haha

Love u honey ♥



Förlåt för bilden haha


Linneaaaaaaaa

Ni är så söta! Och Hannibunn, hahaha, bilden! / Linnea <3


mmautildah

Följa varandra via bloglovin :)?



PUBLICERAT: 2011-04-24, 11:52:32 | URL: http://mmautildah.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: