2010-05-25
 20:59:38

dåligt humör

vet inte varför men är på sjukt dåligt humör. Det bara kom nu helt plötsligt. Jag vill inte gå till skolan imorgon, men då får jag inte gå ut.. Och jag vill inte gå till skolan på  torsdag för vi har lång dag och slutar 7 på kvällen . Och jag vill inte till skolan på fredag för då ska vi laga mat och servera studenterna. ÅÅÅÅÅÅÅÅH :@

Och på torsdag så tar William (Tony's kompis) studenten .. Tony ska med ut och dricka men det kan inte jag eftersom jag slutar så jävla sent. Visst jag kan träffa dom efter. Men jag kommer vara skit trött och sliten. Helt onödigt att åka hem o duscha o så för då kommer klockan hinna bli skit mycket ..

Tony ska ringa snart så ska prata med honom

Godnatt


alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack så jättemycket fina du:D



PUBLICERAT: 2010-05-26, 09:38:27 | URL: http://vadfanskajagheta.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: