2010-03-24
 19:03:19

Seg dag

Hej sötnosar :) Har inte kunnat uppdatera. Har varit i skolan och direkt efter träffade jag Lollo :) Vi tog en kaffe och snackade lite skit. Sen träffade vi hennes pojkvän Mikael och en vän "Tysken" Haha :D Följde med dom till McDonalds, men jag köpte bara en cola (aa) Pallar inte äta massa skräpmat, det räcker med helgerna :)



En killkompis fyller 18 år idag, så grattis till honom ♥ Så på fredag blir det att fira honom på krogen. Så jag lovar, det blir bilder :D




Nu sitter jag och väntar på min baby, han ska sova här idag. Myspys.


lollo

:) skönt att umgås med dig igen lite mer:) och mer får det allt bli, vi får hitta på lite mer saker tycker jag. älskar dig <3



PUBLICERAT: 2010-03-24, 21:10:03 | URL: http://vaackradaagar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: