2010-03-30
 08:30:14

näst sista skoldagen

Jaha.. Då va det tisdag, imorgon är sista skoldagen. känns skönt !

På torsdag ska jag antagligen lämna in min mobil och kolla efter säng/bäddsoffa på ikea.
Och antagligen hjälpa bästa vän med flyttningen :)

På fredag ska jag bara ta det lugnt och mysa med killen, blir nog så hela helgen. På lördag ska vi äta påskmat hemma hos mig, och även hos honom tror jag :) Ska bli mys..

Menmen, nästa vecka ska jag träffa Lindalainen och förhoppningsvis hennes lilla tös :) Ett tag sen jag träffade dom. Så det ska bli kul! Ska även bli kul och se hur hennes nya lägenhet ser ut nu :D

Fan vad alla flyttar hemifrån, blir ju riktigt avundsjuk :P .. Själv ska jag o tony vänta minst 1 år till innan vi flyttar ihop , för att se om vi skulle klara det och så att det inte tar slut så står man där sen själv med en lägenhet och inte kan betala räkningarna :P Men jag trivs hemma med familjen så det blir inga problem :)


Nu måste jag börja göra ordning mig för skolan. Börjar kl 12 .. Vi hörs säkert efter skolan.

Ha en underbar dag ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: