2010-06-18
 12:34:20

orkar itne

Jag orkar verkligen inte lägga in bilderna ifrån igår och idag. Gör det när jag orkar ..

Sitter iaf i sängen och väntar på att vi ska åka till min morbor.


Igår så va det ju planerat att jag skulle träffa lollo, men hon hörde inte av sig fören 00:15 (?????) Inte första gången.. Så jag åkte hem till tony ist.. Vi va med freddan och kristian i typ 20 minuter. Sen hyrde vi film, köpte godis och cola sen åkte vi hem och myste..

Jag ska sluta fråga folk om dom vill träffas, dom säger ja sen hör dom inte av sig.. Och dom säger att jag alltid är med tony, men det är ju för att dom inte hör av sig så då planerar jag saker med honom istället. !!
Jag ska sluta fråga helt enkelt. Trött på detta.


LOWA

Hej hå! Hur är det idag? :)

kram!



PUBLICERAT: 2010-06-18, 14:13:35 | URL: http://musiklowa.blogg.se/
EMMA ♥

sv: tack!<3 hahaha trodde jag skulle blåsa av kanonen.. blåste sjukt mycket ;$



Hahaha känner igen det där, alla gör så hela jävla tiden så slutar man höra av sig och då klagar dom på att man aldrig hör av sig/vill ses. Skrattretande..



PUBLICERAT: 2010-06-18, 20:49:55 | URL: http://euthberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: