2010-06-14
 10:32:43

inga bilder

Har inga bilder. Dom bilderna jag hade tänkt lägga in kan jag inte lägga in. Eftersom dom finns på mitt minneskort till mobilen, och mobilen är inne på lagning. Och kan inte föra över dom fören mobilen kommer hem igen..

Men i lördags fyllde ju Tonys mamma 50 år. Så det va röj hemma hos dom. Jag hjälpte till med maten, duktiga jag :D haha .. Men tyvär så log jag bara instängd i tonys rum liggandes i sängen, har blivit sjuk ! Önskar att jag kunde vara med, men orkade knappt gå på toaletten. Det börjar bli lite bättre nu ..


Ska bara ligga här i sängen och ta det lugnt. Ska kanske sova hos killen idag igen, men måste vara hemma tidigt imorgon också , ska passa syster



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: