2010-06-09
 17:29:43

gäsp

Vet , skit dålig uppdatering. Har massor av bilder på mobilen men orkar verkligen inte lägga in dom på datorn ..

Idag skulle vi egentligen på utflykt med klassen, men jag valde att stanna hemma pga att det regnar. Och imorgon är det skolavslutning .. Då blir det att grilla och så på eftermiddagen. Och jag hoppas att min prins inte slutar sent imorgon så att han också kan vara med !

På lördag fyller hans mamma år, 50 år. Så det ska bli lite röj hemma hos dom. Vi kommer självklart vara där och ifall det är fint väder ska dom ut och spela på gräsmattan, och då ska jag, snäll som jag är, plocka undan lite och städa medans dom spelar :)

Vet inte riktigt vad jag ska ge henne, vill måla något fint på ett vinglas och ge henne en vinflaska. Ska även baka på fredag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: