2010-06-17
 15:26:57

15:22

Kom precis ut ifrån duschen. Ska sova hemma idag för jag och mamma ska iväg imorgon och orkar inte stressa hem ifrån killen. Har sovit hos honom i 2 veckor nu. Saknar han redan. Jag tvivlar starkt på att jag inte kommer kunna somna inatt utan honom bredvid mig. Så det blir nog att ta en sömntablett vid halv 8 tiden typ. Tar jag den senare kommer jag aldrig komma upp imorgon haha..


Skulle egentligen träffa Lollo idag, bad henne att smsa när hon hade vaknat men har inte fått något sms än. Och klockan är ju halv 4 typ !? .. Men aja, orkar inte gå ut nu ändå, ville träffas tidigt när solen är som starkast så man kunde sitta och sola lite tsm ..

Nu hade jag tänkt att städa mitt rum, garderob och fixa naglarna. Får se om jag kommer göra allt det där haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: