2010-07-13
 15:09:25

Kyckling gryta

Nu har jag ätit .. Ska börja sminka mig och fixa håret.
Väntar på att tony ska sluta jobbet så jag kan börja åka till honom.

Det regnar ute, mysigt ! Hoppas på att det börja åska o så ikväll så jag kan ligga och mysa med min prins.
Ska även raka honom idag, hans hår börjar bli långt , och han har slutat använda keps så nu har han blivit lite mer hårfixerad haha. Men det är bara bra :D Slipper han se ut som ett troll i huvudet haha


Har inte så mycket mer att skriva. Vet inte om jag kommer skriva något innan jag åker, annars hörs vi imorgon :) ♥


GABRIELLA

sv; ja, gör det, för den var verkligen bra!:)



PUBLICERAT: 2010-07-13, 17:20:45 | URL: http://gabriellagreens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: