2010-07-13
 13:17:47

duschelidusch

Har precis kommit upp ifrån duschen. Och ska strax börja med maten. Det blir kyckling gryta med cocos :)

Det är skönt väder idag, inte för varmt och inte för kallt. Helt perfekt ! Jag har börjar uppskatta regnet, (?) Hmm. haha men det är skönt !

Ska sova hos killen idag hade jag tänkt. Och imorgon måste jag åka till Backa plan , köpte en mobil förra veckan och den har redan börjat fucka sig :S Så ska dit och skälla ut dom, ska kräva pengarna tillbaka om dom inte kan fixa den. Och om dom fixar den och den blir likadan sen så DÅ ska jag ha pengarna tillbaka.

Min älskling Lollo fyller 19 år på torsdag så på fredag ska vi fira henne :) Och Adde som också ska ha födelsedags fest med lollo eftersom han fyller år nån dag innan eller nåt(?) Så det ska bli kulkul :D


Men kommer sakna min prins, vi har helgerna som VÅRAN tid, men får helt enkelt åka till han på lördagen och stanna till måndag eller nåt :)


lollo

hehe ja vi ska ha det skit roligt :) men synd att mikael är sjuk men hoppas han blir bättre så han med kan dricka och ha skoj :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: