2010-08-11
 15:55:22

syster & bästa vän

Min syster var här förut en stund. Hon åkte för 1 timma sen eller nåt. Hon skulle hem till sin kille och äta och sedan åka och träna. Hon kanske kommer hit efter och sover här :)

Just nu sitter jag hemma och segar. Bästa vän Lollo ska komma hit efter att hon har tvättat och ätit . Saknat henne ! Bara man är ifrån henne i 1 - 2 dagar känns det som flera veckor haha





Sov som sagt hos min baby inatt. Men idag ska jag sova hemma eftersom imorgon är det min pappas årsdag (han dog för 11 års sedan imorgon) så ska upp tidigt och åka till graven. Saknar honom ♥
Men men, nu ska jag inte deppa ihop. Ska istället tänka på den underbara tiden jag fick med honom.


Cya later



Bästa vän & jag ♥


Sandra

Det är rikgtig gott!

Vad händer ikväll då?

Kram



PUBLICERAT: 2010-08-13, 20:54:38 | URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: