2010-04-27
 15:04:07

nationella provet

Kom hem från skolan för 15 minuter sen. Ligger i sängen med huvudvärk... Ska nog sova hos killen idag.

Imorgon är det nationella prov i engelska så får verkligen inte komma försent !! Och på torsdag är jag ledig. Skönt


EMMA ♥

Lycka till med nationella! :)



sv: jo, så kan det ju åxå vara. men det är oftast inte direkt så att bara för att min mamma e fet blir jag åxå fet, utan oftast har det med en sjukdom att göra och då är det ju inte så lätt att göra nåt åt de.. sen klart alla e byggda olika, jag tex har flera kompisar som är "kraftigare" än mig, men som väger typ lika mycket. även såna som är smalare och väger nästan lika mycket ändå.



PUBLICERAT: 2010-04-27, 23:01:35 | URL: http://euthberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: