2010-04-21
 23:21:47

min dag

Var som sagt och handlade med min syster, har dålig kamera så kan inte ta bild.. Men ska kolla om jag hittar min digital kamera.

Efter det åkte jag hem o åt och sedan åkte jag hem till Lollo och Mikael , umgicks lite med lollo, färgade hennes hår och så färgade vi våra ögonbryn, men det blev ingen skillnad haha, ska testa imorgon igen..

Imorgon ska jag stanna hemma ifrån skolan, känner att jag börjar bli sjuk så behöver vila lite.. Ska fortsätta arbeta på mitt hotell projekt också. Måste komma ikapp lite så jag inte skjuter upp allt som vanligt.

Nu ska jag fortsätta kolla på Andra avenyn på svt play.. Hörs säkert imorgon.





Godnatt på er sötnosar ♥


EMMA ♥

sv: mjo, den känns rätt men ändå lite fel att ha där ovanför foten :/ fast har tänkt ha en text eller nåt i nacken.. :)



PUBLICERAT: 2010-04-22, 11:35:01 | URL: http://euthberg.blogg.se/
simone

Ola sötcookie! Vad göru för spännande? Jag tar break i arbetet (webbdesign) passar på att njuta av solen ;P



PUBLICERAT: 2010-04-22, 16:55:41 | URL: http://fattybom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: