2009-09-24
 19:04:20

städat

Har städat lite nu, ser lite bättre ut . Ska bara vika in kläderna i gaderobern. Vet inte hur men ALLA kläder samlas i mitt rum fastän jag inte har garderoben här, jag testar kläder, slänger det i min soffa, hämtar nytt osv osv. Så allt hamnar här inne tillslut.. På golvet.. Inte bra ! Så får gå ut med dom snart, ser riktigt äckligt ut när det ligger kläder överallt.

Jag börjar känna mig trött så ska snart hoppa in i en dusch, äta kvällsmat och sedan lägga mig. Upp tidigt imorgon. Suck. ! Men ska ta fram de kläder jag ska ha imorgon redan ikväll så att jag inte behöver stressa. Det är ju oftast klädval som tar mest på tiden på morgonen. Iallafall för mig. Och imorgon har vi kök hela dagen så behöver inte göra ordning mig så mycket. Be mamma göra två inbakade flätor, ta på mig enkla kläder så jag kan byta om snabbt i skolan till kock-kläder, slänga på lite puder och mascara sen e det klart ! Och äta o borsta tänderna också iof.


Tar det lång tid för att göra ordning er på morgonen?

Jag kan btw inte äta på morgonen, eller kan o kan. Kan äta typ 2 bett på mackan sen e jag mätt. Måste försöka ändra på det, går runt hungrig i skolan annars. ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: