2009-09-29
 16:18:58

Äntligen hemma

Tog 1 timma att komma hem idag eftersom spårvagnen hade åkt av spåret i angered så det gick bara bussar. Och jag vill inte stå i en propp full buss så jag tog 40 bussen. Så har huvudvärk nu, brukar få det av att åka buss lång bit. Men men.. Har tagit en treo så det går väl över snart. Jag hade tänkt att städa mitt rum idag. Och kanske plugga lite.

Hade utvecklingssamtal idag, och lärarna sa att jag va en stjärna ! :D Men att jag måste börja våga ta för mig och prata inför klass och delta i diskutioner. Ajdå.. Har jätte svårt för sådant. Men jag får väl börja lära mig. Det kan väl inte vara så svårt? Hehe..

Filmen igår.. Den va skit bra !! Och jag hoppas och tror att det kommer en till fortsättning eftersom den slutade som den gjorde. Hoppas hoppas hoppas. Haha ..

Skriver antagligen mer sen ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: