2009-10-23
 22:06:51

Lost in this world

Sitter här och pratar med D***** och lyssnar på musik.. Va ju hos läkaren idag och det va inget allvarligt eller något som smittar , det hjälper med att bara smörja in sig morgon/kväll sen är det borta :D .. Jag gick runt och tänkte på att det var skabb, men det var det inte. Tyngden släppte ifrån mina axlar. För vem skulle inte kännt sig äcklig med skabb? Aja, bra det iaf..

Idag har jag varit hos läkaren som sagt, fikat med mamma 2 gånger haha. Och köpt en väska, och även köpt lite fredagsmys. Och nu sitter jag här, pratar med sötnosen på msn.

Funderar på att tvätta av mig sminket och sätta på mig myskläder. Ska ändå inte göra något. Och imorgon kanske man ska träffa söten. Hihi..


Ne nu ska jag ta en cigg och mysa genom msn :D Puss på er ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: