2009-11-08
 13:11:35

klarar mig själv - iaf för en stund

Det känns som att alla bara försvinner , som att allt bara blir fel. Pga mig. Vad gör jag för fel? Vad är det jag inte gör rätt ? Jag gör verkligen allt för dom jag älskar/bryr mig om. Men jag får ingenting tillbaka. Tar dom mig förgivet? Tror dom att jag tänker fortsätta slicka deras rövar medans jag inte får ett piss tillbaka än ett "tack" som inte ens kommer ifrån hjärtat.

Allt ni ber mig om , tar ni förgivet att jag ska göra på 5 sekunder. Jag har också ett liv, har också känslor. Jag är lika mycket människa som ni är. Jag tänker inte nämna några namn eller hur nära personerna står mig. Utan det får ni lista ut själva. Känner ni er träffade ? , bra ! För nu ska jag sluta med att göra allt för er, jag får ju ingenting tillbaka ändå.

Jag kanske förlorar massa på denna texten nu, men helt ärligt så bryr jag mig inte.. Eller jo det kanske jag gör. Men har jag klarat mig själv innan så gör jag det nu också. Jag har min familj som visar att dom uppskattar det jag gör. Som ställer upp för mig lika mycket som jag för dom.

Fuck that shit .. Försök att klara saker själva för en gång skull. Ni dör inte, jag lovar !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: