2009-05-27
 21:55:26

Västtrafik

F*n vad jag hatar västtrafik!!! Tog en timma att komma hem när det egentligen bara ska ta 14 minuter. Först är det ett stopp i gamlestan så killen kör mig dit. Sen får jag stå där och frysa för att jag inte kommer på bussarna som blir knök fulla, sen typ får dom iväg vagnen som det är fel på så allt börjar rulla som vanligt och sen blir det stopp i Hammarkullen på en vagn framför oss, och inte nog med det så va vi INNE i tunneln och kunde inte gå av på hållplatsen så fick sitta där ett j*vla tag med ett par fjortisar bakom mig som skrek som satan. Svalt en papegoja? Ja, man kan nästan tro det.
Kom iallafall hem för 1 timma sen, har duschat och ätit o så.





Har inte tagit tag i läxan än så MÅSTE göra det nu ! Ska vara inlämnad imorgon. F*ck, orkar egentligen inte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: