2009-05-28
 11:04:36

Torsdag - Dagens outfit

Såhär ser jag ut idag,




Kom typ hem nyss. Har haft min engelska lektion och ska snart åka iväg igen och ha samhällslektion som börjar kl 1. Orkar fan inte, men har missat mycket ifrån den lektionen. Slutar vid 3, kanske tidigare och sedan börjar min helg.
Idag är det student för angeredsgymnasiumet så kommer snart höra dom när de springer ut ifrån skolan. Fan vad avundsjuk jag e , längtar tills jag tar studenten haha.

Här kommer 2 bilder som jag hade på mobilen men inte orkar lägga in.

Regnbåge - Ifrån igår på Kålltorpsskolan



Ifrån i fredags (?) - Brann i svt-huset




Det va dom bilderna jag hade, kanske kommer fler efter helgen. Ska ju bli högtryck så då blir det ute och steka haha. Ska försöka ta många bilder. Får se om det händer något kul också.


Hanna ♥


sofia.

snygg tröja:)



PUBLICERAT: 2009-05-28, 23:15:22 | URL: http://sofijask.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: