2009-05-06
 12:34:36

Snart klar

Har duschat och ätit och så nu. Ska bara fixa håret lite. Sen ska jag plugga tills jag ska åka till träningen. Tar vagnen som går 16:18 så är jag där 10 minuter innan träningen börjar. Det tar 30 minuter att åka till träningen, men ibland så brukar det bli stopp i stan, så jag tror nog jag tar en tidigare vagn så jag inte kommer försent, Bättre tidig än försenad.


Egentligen mår jag inte så bra idag, men jag måste verkligen träna ! Är bara denna träningen kvar och en på fredag sen är det dansuppvisning. Vi kommer öva lite några timmar innan vi ska uppträda också, men måste verkligen få det fastklistrat i huvudet så man inte gör bort sig på scen haha. Det skulle inte vara så lyckat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: