2009-03-18
 19:44:59

Tatuera mig !!

Vet ni vad ??? Jag skulle egentligen tatuera mig den 5 maj, men han ringde min mamma idag och sa att han ska resa bort så att vi får ta det imorgon istället. Jag är skit NERVÖS !!!!!!! Tror att det kommer vara svårt att sova ikväll.
Den första dagen så måste man ha på plasten i 24 timmar sen får jag ta bort den och tvätta och smörja in, så då får ni ett foto på den.

Idag hade jag träning och vi har precis gjort en ny dans som är lite mer "hård" och vi har popping i den också, grym dans måste jag säga! Men det är inte säkert ifall vi ska ha den på uppvisningen men det lär vi ju se. Nu ska jag kolla lite på Oth, duscha och sedan sova. Hörs säkert innan jag går och lägger mig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: