2009-03-30
 12:48:56

Klar hos tandläkaren

Det gick rätt fort hos tandläkaren, dom lagade ett hål som va ganska djupt. Ska tillbaka om ungefär 6 månader och kolla ifall ett annat "hål" har utvecklas eller ifall jag har skött det själv. Eftersom det är så litet och det kan försvinna om jag borstar tänderna noga så är det bara onödigt att laga det nu. Och den tanden dom lagade nu kan börja verka sa dom, och då skulle jag ringa så att jag får en tidigare tid. Men tror att det ska gå bra :)



Nu ska jag koka upp lite té och kolla på serien som vanligt. Måste försöka bli lite friskare iaf. Kan inte missa skolan nu, så ska gå imorgon fastän jag känner mig dålig. Hörs senare, pusshej leverpastej !


»» Michaela / Bloggdesigner ««

ha en bra dag :D



PUBLICERAT: 2009-03-30, 14:35:01 | URL: http://soeticz.webblogg.se/
queenpeach

usch o blä för tandläkare!



PUBLICERAT: 2009-03-30, 16:29:57 | URL: http://queenpeach.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: