2009-06-03
 15:41:09

Smink

Har kollat runt lite på olika sminktips. Det finns miljoner fina sätt att sminka sig på. Saken är bara att man måste kunna. Jag brukar expremitera (Stavning?) med smink när jag inte har något att göra. Ibland blir det bra och ibland ser det hemskt ut. Och när jag har fått det bra så tänker jag, "så ska jag ha det imorgon" men då får jag inte till det nästa gång. Sånt e så jobbigt. Samma sak gäller håret.

Hur mycket smink är "tillåtet" att ha runt ögon m.m. att gå ut med utan att det ska se ut att man ska på maskerad, modevisning m.m. ?

Har ni några bra sminktips? Hur sminkar ni er till vardag/skola/fest?

Här e lite bilder..






Ida

Jag tycker att man ska mer typ fokus på läpparna på vardagar och på fester ska det vara lite mer på ögonen, förstår du? typ sotade ögon på fest och typ något fint läppstift eller läppglans på vardag (a)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: