2009-06-04
 11:45:37

Skolavslutning

Shiit ! visste inte att det var skolavslutning idag. Kom dit kl 9 och trodde att det skulle vara vanlig lektion, och då säger min lärare att vi börjar kl 10 och att det är skolavslutning, fast vi får våra betyg nästa vecka på torsdag. .. Har en till avslutning kl 1 i medborgarkunskap..

En sak ! Jag svimmade typ i skolan idag. Vi stod ute och rökte och helt plötsligt började jag känna mig illamående och började kallsvettas, det blev helt suddigt i ögonen och kände mig helt yr, så gick in och satte mig. Så blev det lite bättre. Tror att jag är lite spänd och nervös inför att börja i gymnasiumet med en stor klass.
Så mamma fick komma och hämta mig för jag vågade inte åka spårvagn helt själv ifall jag skulle tuppa av. Men nu känns det bättre så ska åka snart. Hoppas inget händer, hoppas !

Om 2 dagar är det 1 år mellan mig och killen ! Fyfan vad underbart ♥ Får se vad som händer i helgen, men vi ska på bio iallafall. Och det ska bli fint väder, så kanske en picknick skulle passa bra? :D

Hörs senare


Ävelicious

okej, tack :)



PUBLICERAT: 2009-06-04, 13:13:34 | URL: http://evehedberg.blogg.se/
BESIANA MAVRAJ

hejhej, gå in på min blogg och säg vad du tycker om kläderna jag har laddat upp - jag tänkte nämligen ha på mig de på skolavslutningen - tycker du att jag ska ha det eller inte :)?



PUBLICERAT: 2009-06-04, 13:43:12 | URL: http://besianamavraj.blogg.se/
Linda - ensamstående mamma

Grattis till er båda! är FETT STOLT över dig gumman :-)



PUBLICERAT: 2009-06-04, 14:37:51 | URL: http://znoopie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: