2009-06-02
 12:05:03

Hemma - Ont

Fick gå hem tidigare av min lärare pga min allergi. Kunde knappt hålla ögonen öppna för de rann så mycket. Och så mår jag illa och har så satans ont i lungorna. Kanske ska trappa ner med rökningen?  - Ja, det tycker jag !

Just nu sitter jag iaf i min lilla hörnsoffa i rummet med ett glas cola och har absolut ingenting att göra. Funderar på att laga ihop något gott att äta, något ovanligt som man sällan äter. Men vadå, undrar jag då? .. Några förslag?

Är sugen på någon sallad, men ändå inte. Vill ha något som mättar magen, och jag kan inte bli mätt på sallad. Eller kan, kan jag väl, men då får jag äta hur mycket som helst.

Men vi hörs senare så får vi se vad jag kokat ihop. Bild på dagens outfit kommer också såklart!


Puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: