2009-06-10
 11:12:16

Hallonkräm + mjölk

Sitter och äter lite, hallonkräm och mjölk.. Jag är faktiskt snart klar. Bara sminket kvar, och håret.
Spårvagnen som jag måste ta går inte fören 13:45 så har god tid på mig. Mamma ska även föra över lite pengar till mitt kort så jag har lite pengar. Hon är på allum med min moster och shoppar. Hoppas hon köper något till mig, hon skulle kolla efter något iaf. Men imorgon ska jag och mamma åka till backa plan och köpa skor, behöver det. Även om jag köpte skor för 2 veckor sen haha. Men måste ha ballerina skor och några vanliga lätta.


Liiz

Jag har varit sugen på hallonkräm jättelänge, it's not fair! :O



PUBLICERAT: 2009-06-10, 11:48:02 | URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: