2009-07-31
 15:36:23

tröttis

Oj, somnade vid 12 när mamma kom hem och vaknade nu. Ganska skönt att sova. Tror faktiskt jag börjar bli sjuk, fryser jätte mycket o är ständigt trött.

Ska äta lite middag och sen duscha. Ska vara barnvakt ikväll åt syster också :) Så det blir nog Mcdonalds eller pizza sen hihi


LONA

"Jag och min "kille" gjorde slut i Onsdags. Vi va tillsammans i 1 år och 2 månader. Vi var även förlovad. Men mina känslor försvann eftersom vi bråkade nästan varje dag och det va mycket svartsjuka. Han är jätte ledsen och ringer mig hela tiden (har sagt att han får lov att ringa när han vill) .. Men aa, jag har alltid haft lite intresse för hans kompis som jag nu pratar jätte mycket med och har träffat 1 gång i smyg. Har även gråtit för att jag tycker synd om mitt ex och känns som att han aldrig kommer släppa taget om mig. Kan inte prata med någon om det här eftersom det är elakt att jag är intresserad av hans vän. Men man kan ju inte styra sina känslor. Eller? Vet seriöst inte vad jag ska göra. Och mitt ex är sån också att han gör dumheter när han är ledsen eller sårad. Så är ständigt orolig. Ska jag bry mig eller släppa taget o låta han göra vad han vill? Jag kan ju inte vara tillsammans med honom för hans skull. :("



sv: jag tycker du inte ska vara tillsammans med honom för hans skull! om du inte har känslor varför vara tillsammans då! du gör helt rätt då.

men att bry sig de kan man, men man ska även inte göra som han vill och låta han bestämma för att han gör sig illa.

förlåt om jag inte fick svara, men vill bara hjälpa dig och du kan prata med mig om du vill<3



PUBLICERAT: 2009-07-31, 16:49:18 | URL: http://lonatrogen.blogg.se/
natalie

Hoppas på att det blir en bra dag :D



PUBLICERAT: 2009-07-31, 17:19:34 | URL: http://nathm.blogg.se/
malin

inte roligt att vara sjuk!:/

vilken snygg bloggdesign=)



PUBLICERAT: 2009-07-31, 18:02:24 | URL: http://nanox.blogg.se/
Sofie

fin blogg!



PUBLICERAT: 2009-07-31, 18:06:35 | URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Tjipp

hej du.

läste din kommentar hos stina, tänkte bara säga det att jag bröt upp med mitt ex efter nästan två år vid nyår och vi hade samma förhållande som du och ditt ex har nu - dvs han fick ringa mig och han grät i telefonen osv. orsaken var att han hindrade mig från att växa och på nyår träffade jag mitt ex innan honom som jag haft "tonårskänslor" för (trodde jag!:P) i sex år - idag är vi sambos och han är det bästa som har hänt mig:) men - det var inte det jag ville komma fram till, utan det att det alltid finns en svag och en stark när det kommer till ett slut i förhållande, och du verkar vara den som får vara stark. Jag vill bara råda dig att inte låta skuldkänslorna för att du har hittat någon ny ta över, utan bara gå efter känsla och det som känns bra just nu. Att bryta upp är jobbigt, och ofta handlar det om tryggheten med att ha någon, och att personen man varit tillsammans med mer blir som en vän vars sällskap man saknar. Jag vet inte riktigt vad den här kommentaren gav dig, vet inte vad syftet med den var heller. Sköt om dig ialf:) kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: