2009-07-08
 23:34:53

Jaa aa

Vad gör ni ?

Själv sitter jag och kollar på Two and a half man. Inte en favorit men det funkar. Väntar tills Paradise Hotel börjar.

Pratade med killen för en stund sen också. Har inte träffat honom i veckan eftersom vi har haft storbråk sen i söndags och blev vänner idag. Så nu känns det lite bättre, kanske därför jag va deppig? Hmm, aja..

Längtar tills imorgon då jag ska träffa bästavän ♥ Världens finaste människa är vad hon e ! Jag o hon har också haft våra bråk, men vi vet alltid vart vi har varandra och blir vänner igen.


Himlen är ganska mörk nu, hoppas det inte åskar o blixtrar bara. Är skit rädd för det !! Nu när jag ska sova ensam också, igår hade jag iallafall syster här. Men nu ? Buhu..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: