2009-12-22
 15:17:25

Tacos

Ska strax börja med maten. Det är jag som fixar maten idag och självklart så valde jag tacos - min favorit ! Kan äta det i flera dagar om det är så haha. Åt det i Fredags & lördags. Jag tröttnar aldrig :D

Har duschat och målat naglarna. Fast självklart så ska naglacket fucka sig, så får göra om det senare. Börjar bli trött. Gick ju upp halv 8 imorse.

Jag har massor kvar att göra, som städa rummet och vissa delar av lägenheten, slå in julklappar och hitta något som man kan ha på sig på jul! Har inte köpt något speciellt för jag ska ändå bara vara hemma hela dagen. Och efter jul måste jag till stan och leta efter något till nyår. Har ni planerat hur eran nyår ska se ut? Det har inte jag, vet att jag ska dricka iaf. Men vart och med vem? Ja det är frågan haha.. Finns det ingen planerad och bra fest så drar jag till Kålltorp. För här i angered så är det ganska tråkigt, alltid samma folk och inte så mycket fest stämning som man vill att det ska vara. Eller så kanske det blir stan. Får se hur det blir..

Men nu orkar jag inte sitta här o babbla om onödiga saker .. :D




camiiisexzita

sv: haha jo han är jätte rolig, vi fick sexundervisning av honom i våras på våran skola. Kan säga det var rätt galet



PUBLICERAT: 2009-12-22, 15:49:44 | URL: http://camiiisexzita.blogg.se/?tmp=22122033
Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: