2009-12-21
 20:53:44

julkänslan

Har ni fått någon jul känsla än?
Det har inte jag. Men hoppas på att den kommer imorgon. För då ska jag upp tidigt och åka och julhandla med mamma. Så ska upp tidigt - på ett jullov. Men det är det värt. Julgran ska vi också köpa snart.

Denna julen blir inte som vanligt. Vi brukar samlas hela familjen hemma hos min mormor. Men i år ska vi vara hemma hos mig. Det var vi förra året också iof. Men nu kommer inte alla vara här. Eller aa , alla förutom min morbror, hans fru och mina två kusiner. Men min syster och hennes pojkvän ska vara med :) Kulkul. Så imorgon ska vi även köpa en julklapp till honom. Sen har vi väl köpt allt. Fast jag måste köpa till min farmor och en av mina kusiner sen är jag helt klar.

Hur firar ni jul? :)


Ida

Det ska bli myyys!! :D


anneli

jag har inte ens lite julkänsla, och det är ju bara 2 dagar kvar!

har inte ens börjat köpa julklappar eller nått än:]



Ställ gärna en fråga i våran frågestund!:)



PUBLICERAT: 2009-12-22, 11:45:12 | URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: