2009-12-25
 21:05:50

det som en gång fanns

Jag saknar den där känslan, den känslan när man visste att man alltid hade någon vid sin sida oavsett vad som hände. Den känslan har jag inte haft på länge. Jag tror inte längre på äkta vänskap. Jag tror knappt på kärlek. Dom enda jag kan lita på är min familj. Men man behöver alltid mer än det. Och det tror jag alla tycker. Man behöver en riktig vän. Man kanske inte behöver men man vill ha en kärlek som aldrig sviker en, som alltid finns där, som blir som en bästa vän. Jag känner att denna världen börjar utforma sig till falskhet, svek och lögner. Förr var det mer "tro, hopp & kärlek" ... Men inte längre, varför? Det finns många frågor som man aldrig kan få svar på.

Men man slutar aldrig leta.





Nikki

Hejhej :)



Jag är med i veckans blogg hos www.tyypangelicas.blogg.se och hos www.dinlindas.blogg.se

Det skulle betyda jättemycket om för mig om du ville rösta!

Jag är nummer tre hos www.tyypangelicas.blogg.se och jag är nummer 1 hos www.dinlindas.blogg.se



PUBLICERAT: 2009-12-26, 17:40:31 | URL: http://nixie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: