2009-12-21
 18:04:11

det kommer dagar ..

Det kommer dagar då vi alla tappar lusten.
Det kommer dagar då vi bara vill försvinna.
Det kommer dagar då inget känns rätt.


Den dagen har jag nu.
Den dagen har jag haft länge nu.
 Stanna jorden, jag vill av.

Du ser min längtan.
Men du ser inte mina tårar.
Varje morgon då jag vaknar upp tänker jag på dig.
Jag saknar dig.
Men du vet inget, och du kommer inte få veta.
Inte ifrån mig. Kanske från nån annan.
Jag vill inte berätta fullt ut vad jag känner. För det är för tidigt att säga det. Det är för tidigt att ha såna känslor som jag har. Men jag kan inte hjälpa det. Men jag har det. Det är dig jag vill vara med. Det är dig, bara dig. Du hela tiden. Jag förstår inte själv varför. Det är irriterande. Bara du du & du. Men det är slut med det nu! För nu ska det vara jag !! Bara jag.

Men jag saknar dig. Hela tiden.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: