2009-12-06
 13:38:38

6 december 2009

har ingen blogglust längre. Eller iaf inte som innan. Men kommer inte lägga ner bloggen, utan kommer bara blogga när jag känner för det och inte bara för att ! ..

Igår va jag iaf med min syster i stan och köpte julklappar till 2 kusiner.. Ska handla mer den 18de. Köpte även smink, parfym och en tröja till mig själv.. Det är jätte mycket rea nu men finns nästan ingenting som lockar mig.. Men men .. Senare blev det "chillkrök" med Lollo och Kenny. Men vid 12 så åkte jag och Lollo hem till mig och slockna. Och nu är hon och handlar med sin mamma.. Hon skulle kanske komma hit sen igen :)

Nu måste jag iaf städa och plugga. En dusch skulle sitta fint också. Men vi hörs när jag känner för det :) ♥


lollo

vi syns sedan baby! sola och plugga är det som gäller idag, eller MÅSTE! älskar dig <3



PUBLICERAT: 2009-12-06, 14:36:46 | URL: http://vaackradaagar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: